Rakion Stat Hack 2014 Yeni ! !

4 Haziran 2014 Çarşamba tarihinde yazıldı.
image

★ İlk olarak verdiğim H.Coding.Stat.exe yi acıyoruz
★ Daha sonra Bilgisayarım>YerelDisk C-D>Sofnyx>RakionTS>Nyxlauncer 'i seçin
★ Daha sonra Rakion u acıp ıd şifre yazın oyuna girin
★ Önünüze Stat hack gelicek sakın editar demeyin oyun donar
★ Lobide statlarınızı ayarlayın , daha sonra bir oyun odası lobisine girerek yani oyun odasına girip 'GİRİŞ' e basmadan bekledimiz kısım Orada editar deyin


image







Video Ben Çektim Hileyi Birzat Ben kendim kodladım Ve Benden Sonrada Bu Hilenin Alıntı Olmasını İstemiyorum. +ReP.

image


● Hackler neden .exe uzantılı Yaptım ?
+Çünkü apexprogress , yani rakionu koruyan anti virüs programı tüm injectörleri yakalıyor ama asla ve asla suanlık tabiki , bu oto injectörlü bir cok programı yakalaması mümkün deyildir , ileride olabilir


image


Dosya Tc 



image


Virüs Total

VirüsJotti


İyi Forumlar , İyi Hackler

Kodlama Bana Aittir.


Link Yenilendi Tabiki HACKDE Dahil Smile Hack Fixdi Düzenlendi Konu 03 09 2013

"Rakion Stat Hack 2014 Yeni ! ! " icin 0 yorum:

Tüm Haklar Saklı Ve Gizlidir "HackTeam" Lütfen Alıntı Yapmayınız