Wolfteam Editli Acdc.dat Tüm Serverler

4 Haziran 2014 Çarşamba tarihinde yazıldı.
Merhaba Arkadaşlar. Biliyorsunuz Wolfteam Da ACDC.Dat Adlı Dosyayı Editledim ve Oyunu Bypassladım. 2 Gün Öncedende Bu Bypassı İstiyor Musunuz Diye Bir Oylama Yaptığımda Çoğunluk Bu Bypassı İstediğinden Bende Artık Sizlerle Paylaşmak İstedim Gülümseme

[Resim: mz4ln.png]

Wolfteam Türkiye Bypass Videosu.





[Resim: mz4ln.png]

Wolfteam Aeria Bypass Videosu.





[Resim: mz4ln.png]

Cheat Engine 32 Bitlerde Kod Çıkmama Sorununun Çözümü.




Not: Bu Yöntem ™_|SaLuT|_™ Den Alıntıdır !

[Resim: mz818.png]


ÇALIŞTIĞI SİSTEMLER:

Windows Xp 32 Bit: Çalışıyor.

Windows Xp 64 Bit: Çalışıyor.

Windows Vista 32 Bit: Çalışıyor.

Windows Vista 64 Bit: Çalışıyor.

Windows 7 32 Bit: Çalışıyor.

Windows 7 64 Bit: Çalışıyor.

Windows 8 32 Bit: Çalışıyor.

Windows 8 64 Bit: Çalışıyor.

[Resim: mz818.png]

[Resim: mz39f.png]

1- Id ve Şifremizi Giriyoruz.

2- Kamp Seçmeden Önce ACDC.dat Dosyamızı Oyunun Dosya Konumuna Atıyoruz.

3- Oyunumuza Giriyoruz ve Oyun Bypasslanmıştır İstediğinizi Yapabilirsiniz Gülümseme


Not : Her Oyuna Girişinizde Kamp Seçmeden Önce Bu Dosyayı Atın Yoksa Ban Yersiniz.

[Resim: mz42h.png]

Tıkla İndir.

Alternatif Link 1

Alternatif Link 2


[Resim: logo-small.png]

Tıkla Virüs Totale Git.


[Resim: W2Xj44.png]

Tıkla Virüs Jottiye Git.


Rar Password: TheFRM.Org (Büyük Küçük Harf Duyarlıdır)

Artık Oyunda Hile Mi Kodlarsınız Oyunun Methodunu Fixlemediği Hilelerle Mi Takılırsınız Orası Beni İlgilendirmez ama Benden Hile Beklemeyin Ben Oyunun Güvenlik Korumasını Kırdım Pointeri, Kodlaması Ivırı Zıvırı Artık Onları Siz Halledersiniz Gülümseme


İyi Günler Gülümseme

"Wolfteam Editli Acdc.dat Tüm Serverler" icin 0 yorum:

Tüm Haklar Saklı Ve Gizlidir "HackTeam" Lütfen Alıntı Yapmayınız